WYZ lanceert kennisplatform dialoogmarketing.be

Dialoogmarketing.be gaat voor de open dialoog

Een nieuw jaar, dus tijd voor een verse start. Met die instelling startten we een nieuw kennisplatform om de boodschap van dialoogmarketing te verspreiden. Op dialoogmarketing.be zetten hiermee een bundel aan informatie online om CEO’s, marketeers, salespersonen en allerhande andere slag in de bedrijfswereld te informeren rond de principes van CRM, personalisatie en het aangaan van de dialoog met je klanten.

Volgens ons is personalisatie de nieuwe way to go. In de VS hebben ze dat al even door; daar zien ze in dat door een persoon te behandelen als een individu i.p.v. een groep je een diepere band aangaat en daardoor je klanten sterker aan je bindt. Dat gaat niet in één richting. De klant krijgt daardoor ook minder spam aan, want je bedient ze met de informatie die hen interesseert. Je moet anderzijds ook de moeite nemen om meer te weten te komen over je klanten. Vaak is dat een zwarte vlek.

Onze inzichten in de sector maken dat we niet aan ons proefstuk toe zijn. Graas gerust even door onze andere blogartikels voor meer inspiratie en kennis over het onderwerp. En die kennis delen we graag, want dialoogmarketing is onze overtuiging. Dialoogmarketing is nog te weinig gekend in België en daar willen we wat aan doen, want keer op keer zien we dat je door enkele simpele tips en tricks zoveel meer ROI kunt genereren. Op dialoogmarketing.be vind je al die tips en tricks terug, enkele opinieartikels en een massa aan redenen waarom je zo snel mogelijk moet beginnen met dialoogmarketing.

Om die boodschap nog verder te verspreiden, geven de Peter en Sven zowel aan bedrijven als op events lezingen en workshops over dialoogmarketing.

Surf nu naar https://dialoogmarketing.be

Archief

Pagina's