Cases

Zoals een sommelier trots is op zijn wijnkelder, zo stellen we u een aantal cases voor, waar we fier op zijn.

  • Graco is wereldmarktleider op gebied van materiaalbehandelingssystemen en -componenten. Om hun klanten op te leiden, organiseert Graco webinars. Via het marketing automation platform Selligent is een flexibel systeem opgezet om de communicatie rond deze webinars ...Lees meer

  • Ikea-kaarsen en wijn voor uw verjaardag

    Eigenaars van een Ikea Family Card krijgen in de aanloop naar hun verjaardag of die van hun kinderen een aantal mails van Ikea, waarvoor we de flow uitwerkten en relevant maakten voor de klanten.Lees meer

  • Amerikaanse koelkast

    Om de aandacht te vestigen op de Samsung Food Showcase, namelijk de nieuwe high-end dubbeldeurs koelkast, ontwikkelden we een onderscheidende campagne. De actie kreeg als titel “Wat voor Keukenster ben jij?”. Geïnteresseerden konden bovendien deelnemen aan een wedstrijd met als hoofdprijs een etentje voor 2.Lees meer

  • In 14 landen al worden alle geregistreerde Samsung-klanten van harte welkom geheten nadat zij zich online geregistreerd hebben (programma met meer dan 10 miljoen eyeballs). De aanmelding wordt opgevolgd door een verrijkingscampagne (+785.000 verrijkte profielen) waarin in eerste instantie wordt gevraagd naar welke productgroep je interesse uitgaat. Vervolgens wordt er in de mailopvolging op basis van je voorkeur, content aangeboden passend bij je profiel.Lees meer

  • Campagnebeeld

    Om consumenten al voor een verhuizing in contact te brengen met IKEA en hen lid te maken van IKEA Family werd de crossmediale IKEA Movers Campagne ontwikkeld. Verhuizers in de Nederlandse markt ontvingen een direct mail voorzien van een krascode en een verwijzing naar een landingspagina (1 op de 3 ontvangers nam deel). Daarop konden zij ook hun voorkeuren inclusief verhuismoment, aan te passen leefruimte en budget kenbaar maken. Waardevolle input voor IKEA voor vervolgcampagnes.Lees meer