Welkom bij WYZ

Onze eerste persoonlijke blog post

Begin januari is de joint venture tussen Wijs en Yourzine opgestart. De eerste dagen was het een beetje zoeken, maar ondertussen hebben we onze weg in de kantoren van Wijs volledig gevonden.

De afgelopen 2 maanden dienden als voorbereiding tot wat WYZ vandaag is geworden. We hebben onze missie scherp gesteld, onze website online geplaatst en de sociale kanalen opgestart. Ook wij, Peter, Sven en Yves zijn helemaal klaar gestoomd.

In deze eerste blog hebben we het genoegen om ons WYZ team aan u voor te stellen. Vanaf nu zullen we via onze blogsite regelmatig informeren over het reilen en zeilen in de wereld van gepersonaliseerde digitale marketing.

Peter Devos

Peter is verantwoordelijk voor de uitwerking van de projecten. In zijn rol als project manager speelt hij zijn jarenlange ervaring als CRM developer uit. Peter staat garant voor de kwaliteit doorheen al onze projecten. Daarnaast is hij ook de sportiefste van de bende, met volleybal, running en cycling als hobby’s.

Sven Vandevenne

Sven is onze witte raaf, die zowel als developer en als designer kan ingezet worden. Zijn specialisatie is het aanhouden van de ‘rode draad’ doorheen complexe CRM campagnes . WHIDA (Wat heb ik daar aan) is niet zomaar een hippe uitdrukking, maar een van zijn stokpaardjes. In zijn vrije tijd is Sven de meest polyvalente van ons team. Hij bezit verschillende diploma’s als wijnbouwer-maker, imker, pottenbakker, chocolatier en juwelier-goudsmid.

Yves Vande Velde

Even vreemd om mezelf hier te beschrijven. Ik neem binnen het Wyz team de rol als verantwoordelijke voor het sales en marketing luik. Leuke campagnes en concepten uitdenken met klanten en creativiteit omzetten in concrete commerciële business cases, dat is mijn “cup of tea”. In mijn vrije tijd zit ik het liefst op mijn fiets.

Hiermee is het team voorgesteld.De lichten mogen uit, de spots mogen aan. Onze voorstelling kan beginnen.

Omdat het deze week de week van de complimenten is, willen we starten met een kleine smaakmaker. Een van de meest gekende merken in België omwille van hun marketing is zeker Coca Cola. Deze week pakken ze uit met een leuke campagne rond complimenten.Dit is een zeer mooi voorbeeld om door een originele campagne aan “database uitbreiding” te doen. Na de registratie, wordt gevraagd naar de gegevens van diegene die je een compliment wil sturen. 2 vliegen in 1 klap, want meteen heb je van minimum 2 personen de gegevens.

Stap 1Stap 2De complimentenmail

En uiteraard omdat het speciaal complimenten week is, kunnen we het niet laten, om u als lezer van deze blog een complimentje te sturen. “Van alle bloglezer in de wereld, bent u de sympathiekste omdat je onze blogsite hebt gekozen ;-)

Archief

Pagina's