Probeer onze online demo en ontvang je ge­per­so­na­li­seer­de fles wijn.

Wij laten je klanten

spreken

WYZ verbindt je klanten met je merk via dialoogmarketing en CRM

In de kijker

Hieronder vindt u een greep uit ons meest recente aanbod. Het eerstkomende event en de meest recente blog post kunt u hier vinden.

WYZ-wijn ontvangen

Doorloop onze flow om te ervaren wat personalisatie en dialoogmarketing in de praktijk betekenen en ontvang er bij een afspraak nog een gepersonaliseerde fles wijn bij.

Ons werk

 

Samsung - A perfect match

In 14 landen al worden alle geregistreerde Samsung-klanten van harte welkom geheten nadat zij zich online geregistreerd hebben (programma met meer dan 10 miljoen eyeballs). De aanmelding wordt opgevolgd door een verrijkingscampagne (+785.000 verrijkte profielen) waarin in eerste instantie wordt gevraagd naar welke productgroep je interesse uitgaat. Vervolgens wordt er in de mailopvolging op basis van je voorkeur, content aangeboden passend bij je profiel.

Bekijk deze case
 

IKEA - Movers campaign

Om consumenten al voor een verhuizing in contact te brengen met IKEA en hen lid te maken van IKEA Family werd de crossmediale IKEA Movers Campagne ontwikkeld. Verhuizers in de Nederlandse markt ontvingen een direct mail voorzien van een krascode en een verwijzing naar een landingspagina (1 op de 3 ontvangers nam deel). Daarop konden zij ook hun voorkeuren inclusief verhuismoment, aan te passen leefruimte en budget kenbaar maken. Waardevolle input voor IKEA voor vervolgcampagnes.

Bekijk deze case